23 septembrie 2009

Andrei Pavel - Cel mai bun roman...la tenis!

„Nu am niciun regret şi sunt foarte mândru de cariera pe care am avut-o. Am multe amintiri, mai ales de la meciurile de Cupa Davis, şi bineînţeles că mi-a rămas în memorie şi victoria de la Master Series, din Montreal, dar şi meciurile în care am învins jucători din primii 10. Cred că pentru o zi de miercuri, la ora 12.00, a fost destul de multă lume în tribune şi m-am simţit foarte bine, deoarece i-am simţit pe spectatori aproape de mine. Am fost foarte aproape să lăcrimez”, a mărturisit Pavel, după meciul din primul tur al turneului Open România, pierdut în faţa uruguayanului Pablo Cuevas, cu scorul de 3-6, 6-7. Aceasta a fost ultima partidă oficială de simplu,
Ce pot spune decat ca cele mai frumoase amintiri le am de la Cupa Davis si victoria de la Montreal ramane in istorie.

Niciun comentariu: